2015 m. sausio 10 d., šeštadienis

Lush Snow Fairy dušo želė


Šiandien vakariniam skaitymui noriu pasiūlyti mano atsiliepimą apie Lush Snow Fairy dušo želę iš Lush Kalėdinės kolekcijos. Aš seniai ieškojau dušo želę, aplamai kūno priežiūros priemones, kurios turi Bubble Gum kramtomos gumos kvapą.... Pagaliau aš jį radau....

Gamintojo aprašymas:




Oi, kaip mes trokštame rožinės spalvos burbulių! Mes svajojome apie Snow Fairy dušo želę su kramtomosios gumos ir saldus vanilės aromatu visus metus, ir tiesiog negalime įsivaizduoti šventes be jo. Ryškiai rožinės spalvos dušo želė su mėlynos spalvos blizgučiais. Ar gali būti geriau?

Sudėtis:




Talpa: 100 ml.

Kaina: 22 lt, šiuo metu Kalėdinei kolekcijai taikoma 50% nuolaida.

Kur pirkti: Vilniuje, PC Panorama

Įpakavimas:


Lush parduotuvėje galima išsirinkti iš 3-jų skirtingų įpakavimų (100 ml, 250 ml, 500 ml)







Konsisitencija:



Kvapas:



Mano nuomonė:

Lush gaminama kosmetika žavi ir patinka man vis labiau ir labiau, nes visi kvapai labai stiprūs ir laikosi ant kūno pakankamai ilgai. Savaime suprantama, jeigu kvapas patinka. Kaip aš jau rašiau, aš seniai ieškau kūno priežiūros priemonių su Bubble Gum kvapu, pagaliau aš radau dušo želę, jeigu turite ir naudojate kitas priemones: kūno kremą, vonios putas ir pan, parašykite komentaruose.
Dušo želė konsistencija kreminė, spalva - rožinė su mėlynos spalvos blizgučiais, kiek aš nekračiau, blizgučiai taip ir liko ant dugno... ;-( Tačiau man patinka kvapas, o blizgučiai nėra svarbu. Naudojasi dušo želę labai taupiai, kūno nedžiovina ir sudėtis yra prie natūralių, o taip pat rankų gamybos. Ant kiekvieno buteliuko yra paveiksliukas kas pagamino produktą. Už Lush Show Fairy dušo želę mes turim būti dėkingi Mirekui.... Primenu, kad Kalėdinei kolekcijai taikoma nuolaida, aš dar nusipirkau didžiausio įpakavimo 500 ml buteliuką vos už 36lt (atsiprašau Eurais dar nesigaudau visai...;-()









SHARE:

3 komentarai

  1. Autorius pašalino šį komentarą.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Kramtomos gumos kvapo dušo želė turi Avon - iš Hello Kitty kolekcijos. Ji skirta vakams, bet, manau, jei kvapas patinka, galima naudoti ir suaugusiems. :)

      Panaikinti
    2. Ačiū labai, būtinai išbandysiu... ;-)

      Panaikinti

Blogger Template Created by pipdig