2015 m. birželio 28 d., sekmadienis

MAYBELLINE NEW YORK Color Elixir, lūpų blizgis


Prieš testuojant Maybelline color elixir naujieną, perskaičiau be galo ir krašto daug blogų atsiliepimų, ir ant lūpų atrodo blogai, ir kvapas ir skonis tragiškas. O man patiko, jokio baisaus kvapo ir skonio aš nejaučiu, spalva superinė. Šiandien apie viską papasakosiu plačiau, o svarbiausiai - rezultatas ant lūpų.





Gamintojo aprašymas:





Naujojo lūpų blizgio MAYBELLINE NEW YORK Color Elixir sudėtyje yra skysto lūpų balzamo, kuris puoselėja Jūsų lūpas ir suteikia komforto pojūtį. Blizgio sudėtyje taip pat yra ryškių pigmentų, užtikrinančių, kad spalva spindės ir puikiai atrodys ant lūpų.


Talpa: 5 ml.

Kaina: 9,99 EUR (Drogas akcija 8,49 EUR) 

Spalvų pasirinkimas:



Įpakavimas:










Spalva:






Rezultatas:







Mano nuomonė:

Man nerealiai patiko šis lūpų blizgis, nes jo spalva labai ryški, tai šaltas raudonas atspalvis, spindesys išsilaiko ant lūpų dar ilgai. Aš naudoju lūpų pieštuką tam, kad blizgesys neišbėgtų už lūpų kontūrą. Blizgesio konsistencija skysta, tačiau nelipni, dantų nedažo, o tai labai svarus pliusas. Kvapas ir skonis - saldokas, vos jaučiamas, jokio baisaus kvapo nėra, o gal aš nejaučiu. Spindesys išsilaiko ant lūpų apie dvi valandas, toliau susigeria ir spalva lieka, o spindesio nėra. 
Man naujiena labai patiko, rekomenduoju.


PR Sample


SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig