2015 m. rugpjūčio 5 d., trečiadienis

Spindinčios lūpos su MAC Dazzleglass lūpų blizgesiu (spalva Roller Girl)



Labas rytas, mano brangieji blogo skaitytojai, šiandien noriu jums papasakoti apie MAC lūpų blizgesį, geras dvi savaites galvojau, ar lipni blizgesiio tektūra tai gerai, ar blogai? Man atrodo aš radau atsakymą į šį klausimą.




Gamintojo aprašymas:





MAC Dazzleglass lūpų blizgesys iš naujos MAC Disco kolekcijos:



Blizgesių atspalviai:



Talpa: 1,92 gr.

Sudėtis:



Kaina: 23 EUR

Kur pirkti: PC Panorama ir PC Akropolis, Vilnius

Įpakavimas:






Teptukas:



Spalva:





Rezultatas:









Mano nuomonė:

Išbandyti MAC blizgesius buvo mano svajonė, spalvų ir tektūrų įvairovė nepalieka abejingų, o dar tos limituoto leidimo kolekcijos. Tiesiog kosmetikos mylėtojų rojus. Tačiau tikrai nesitikėjau tokios lipnios konsistencijos. Kaip aš jau pasakojau, ilgai galvojau, ar tai gerai, ar blogai. Nusprendžiau, kad man patinka, tačiau yra ir minusų. Bandysime aptarti.

MAC Dzzleglass lūpų blizgesio pliusai:

 spalva (viena reikšmiškai didelis pliusas, tokios gražios švelniai NUDE spalvos aš dar nesu mačiusi, dažniausiai arba blizgučiai, arba spalva), dėl savo lipnios konsistencijos, spalva ant lūpų išsilaiko labai ilgai, blizgučiai nesijaučia ir lieka savo vietoje apie 2-3 valandas, kaip blizgesiui, tai super rezultatas. Man pliusas kad lūpų blizgis šviesina lūpų pigmentą, darant smokey eyes makiažą man norėjosi būtent tokios spalvos lūpų, pagaliau aš gavau tai, ko ilgai norėjau.

kvapas - saldus vanilės kvapas, man nemaišo, tačiau tikrai neerzina

įpakavimas - labai paprastas, juodos spalvos. Kartais geriau mažiau, negu daugiau, minimalizmas dabar madoj.

teptukas - mažas, tačiau patogus, leidžia lygiai ir gražiai padažyti lūpas. Vėl lipni tektūra pliusas - nes blizgesys neišbėga už lūpų kontūrą, lieka savo vietoje ir pieštuko nereikia.

Minusai:

lipnumas - tai, didelis lipnumas, vaikinas sakė daugiau manęs su šiuo blizgesiu nebučiuos. Per renginius galima labai lengvai surasti savo taurę, net nereikia lipdukų (tavo taurę bus su blizgučiais ir blizgesiu).

naudojasi netaupiai, pas mane po intensyvaus naudojimo liko apie pusė buteliuko

Apibendrinat noriu pasakyti, spręsti tik Jums, patinka tokios konsistencijos lūpų blizgiai ar ne. Juos visada galima išbandyti MAC kosmetikos salelėse, o aš iš savo pusės galiu pasakyti, kad nežiūrint į viską, tai profesionalaus naudojimo kosmetikos priemonė, suraskite dar vieną blizgį su blizgučiais kuris išsilaiko ant lūpų 3 valandas.

PR Sample


SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig