2015 m. rugsėjo 9 d., trečiadienis

Savaitės atradimas -Tobulas makiažo pagrindas L'oreal True Match Super-Blendable Foundation



Labas rytas, mano brangieji blogo skaitytojai, šiandien noriu Jums papasakoti apie tobulą makiažo pagrindą, atnaujintą L'oreal True Match. Aš labai ilgai nerašiau atsiliepimo,  pudrą  testavimui gavau gana senai, vis laukiau, na kada surasiu nors kelis pudros minusus, taip negali būti, kad viskas gerai ir tinka, pasirodo gali, tačiau minusus suradau vistiek.



Gamintojo aprašymas:



Nr.1 MAKIAŽO PAGRINDAS PASAULYJE*
Vienas ir vienintelis True Match tiesiog tampa geresniu 

   GERESNĖ FORMULĖ
   GERESNIS SPALVOS PRISITAIKYMAS
   GERESNIS JAUSMAS

-      Nauja pagerinta formulė pamalonins KREMINE TEKSTŪRA - idealiai padengs Tavo odą ir suteiks tobulą komforto jausmą visą dieną. 
-      INOVATYVŪS HIBRIDINIAI MIKRO-PIGMENTAI magiškai prisitaikys prie Tavo odos tono. 10 unikalių atspalvių - kiekvienam odos tonui ir pustoniui. Rasti savo idealiausią atspalvį dar niekada nebuvo taip lengva. 
-      Tobulai susilies su Tavo oda dėka MIKRO-ALIEJŲ, kurių sudėtis suteiks geriausią natūralų nude odos įvaizdį, tad, niekas nepastebės, kad iš tikrųjų Tu su makiažo pagrindu. Tai bus tik Tavo paslaptis, kurią gali patikėti tik savo naujajam True Match.

Atrask savo naująjį True Match naujoje pakuotėje.  

*LOreal skaičiavimai remiasi Nielsen, Iri ir Sri duomenimis iš 25 šalių, priklausančių 63 % pasaulio BNP, laikotarpiu nuo 2014 sausio iki 2015 vasario mėnesio.

Kaip pasirinkti atspalvį ir ką reiškia raidės prie spalvos numeriuko:


Talpa: 30 ml.

Kaina: 14,99 EUR

Įpakavimas:








Spalva:




Rezultatas:





Su makiažu:





Mano nuomonė:
 Prieš gerus du metus aš turėjau L'oreal True Match makiažo pagrindą, negaliu pasakyti, kad jis man patiko. Jis buvo riebus, aš išsirinkau sau tinkantį atspalvį, todėl naudoti jį buvo sunku. Aš gavau labai daug L'oreal naujienų, bet iškarto puoliau testuoti L'oreal Infallible Matt pagringą, taip, jis visiškai matinis,kompaktinės pudros naudoti nereikia, susigeria į veido odą labai greitai, tačiau rezultatas man nelabai patiko, su juo veidas atrodo kiek nenatūraliai, išsausėjęs, pagrindas paryškina visas sausas vietas, o svarbiausiai, užtepus jį labai sunku kontūruoti veidą. Kontūravimo priemonės susigeria į odą, jas išsklaidyti tiesiog neįmanoma. Belieka naudoti tik pudrinį (sausą) veido kontūravimo būdą. Išbandžius True Match naujieną, aš likau labai patenkinta. Labai gražus įpakavimas, tačiau po kelių naudojimų ji atrodo kiek netvarkingai, tačiau visa tai nėra svarbu, žiūrint į rezultatą. Galiu pasakyti, man patinka mano veidas su šio pagrindu. Anksčiau mano mėgstamu pagrindu buvo Revlon, jis kreminis, gerai maskuoja veido nelygumus ir trūkumus, tinkamos spalvos ir nekimšta porų. L'oreal naujiena nenusileidžia,pudros maskavimas tobulas. Veidas neatrodo kaip kaukė, pudrą suteikia veidui labai natūralų efektą ir lengvą švytėjimą. Taip veidas atrodo ypatingai natūraliai ir gražiai. Šnekant apie maskavimą, pagrindas gerai maskuoja poras, nelygumus ir trūkumus. Labai didelių trūkumų ir spuogų neužmaskuoja, tam yra korektorius, tačiau veido atspalvį išlygina tobulai. Naudojant jį veidas pasiduoda kontūravimui, nuotraukose su makiažu atliktas labai lengvas ir vos matomas skruostų šlapias kontūravimas. 
Šnekant apie spalvų pasirinkimą, jų labai daug, prie spalvos numeriuko yra raidė, kuri reiškia R-rožinio atspalvio pagrindas, W - šiltas atspalvis, N- neutralus, C- šaltas atspalvis.  Mano - rose beige, spalva - šaltai neutrali, tačiau rožinio atspalvio ant veido nesimato, pudra labai gerai ir greitai prisitaiko prie veido atspalvio. Vienintelis minusas - po kiek laiko pudra patamsėja pusės tono, rekomenduoju į tai atkreipti dėmesį pasirenkant atspalvį.
Pudra nekemša porų, laikosi visą dieną, po gerų keturių valandų, aš panaudoju pudrą ir veidas atrodo taip pat gerai.

Rekomenduoju išbandyti, tiks normaliai-sausai odai.


PR Sample







SHARE:

2 komentarai

  1. Sveika Aliona, gal būtų nesunku įdėti pudros sudėtį? Nagrinėti neprašau. Būčiau labai dėkinga :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Pagal Jusu nuotrauka panaudojus pudra veidas neatrodo graziai, ypac pirmoje nuotraukoje, matosi pati puudra uztepta ant veido, gal netinkamas apsvietimas veido

    AtsakytiPanaikinti

Blogger Template Created by pipdig