2015 m. spalio 14 d., trečiadienis

Lush šviežia veido kaukė Don't look at me



Labas rytas, mano brangieji blogo skaitytojai, tik aš parašiau pirmadienio ryte bloge kad neturiu šiai savaitei renginių, pasipylė kvietimai. Vakar buvo pristatymas Kristianoje naujos linijos Eclae, o šiandien važiuoju į Bioderma atstovybę. Jumis aš irgi pasirūpinai iš anksto, palieku jus su keliais straipsniai prie rytinės kavos. Vienas iš jų apie Lush šviežias kaukes, kurios yra visiškai natūralios, efektyvios ir pakelia nuotaiką.



Gamintojo aprašymas:


Jei dar nebandėte mūsų naujienų - giliai valančios "Don't look at me", kurios sudėtyje tofu, citrinos sultys, greipfrutų ir neroli aliejai ar "Rosy Cheeks", kuri palepins Jūsų odą rožių žiedlapiais, rožių aliejumi bei glicerinu.

Taip atrodo šviežios veido kaukės Lush parduotuvėje PC Panorama


Įpakavimas:







Konsisitencija:



Sudėtis:






Mano nuomonė:

Mano meilė natūralioms Lush kaukėms yra nepasakoma, aš jau išbandžiau gerą pusę visų siūlomų, tačiau vis dar bandau ir bandau. Parduotuvėje negalėjau praeiti pro naujieną - mėlynos spalvos Lush kaukę Don't look at me. Papirko spalva - instagram puslapis pilnas šios kaukės nuotraukų ir gerų atsiliepimų. Kaukės kvapas labai gaivus, citrinos, asociacijos - vyriškas skutimosi kremas. Kaukę reikia laikyti šaldytuve, todėl šaltą kaukę suteikia dar didesnį efektą. Kaukė gerai valo ir drėkina veido odą, plaunant kaukę aš padarau lengvą veido masažą, todėl efektas jaučiasi žymiai stipriau. Po naudojimo - veido oda pašviesėją (tai citrinų sulčių dėka), tampa pamaitina ir švelni (muru muru aliejus ir  organinis tofu). Rekomenduoju išbandyti šią nuostabią naujieną, tai superinis Lush produktas. Aš jau neįsivaizduoju savo šaldytuvo be šviežių Lush kaukių, jas galima naudoti kelis kartus per savaitę, galiojimo laikas nėra labai ilgas, apie 3 savaites.

PS. kodėl šį kaukę pakelia nuotaiką? Jus neįsivaizduojate mano vyro reakcijos pamačius šią kaukę ant mano veido. ;-))))







SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig