2015 m. spalio 6 d., antradienis

MAC retro matte lūpų dažai (spalva relentlessly red)




Šnekant apie MAC lūpų dažus, neįmanoma nepaminėti matinių lūpų dažų kolekcijos, būtent čia galima rasti populiariausius matinius lūpų dažų atspalvius: Russian Red, Ruby Woo, All Fired Up, Stone (naujas atspalvis iš limituoto leidimo kolekcijos), Fixed on Drama, Flat out Fabulous. Taip, visi atspalviai labai ryškūs, tačiau būtent tokių ir reikia rudeniui, MAC - tai iššūkis pačiai sau, tai provokuojantys atspalviai ir labai gera kokybė. Aš labai ilgai stovėjau prie stendo, rinkausi tarp Russian Red, Ruby Woo ir Relentlessly red, nusprendžiau nusipirkti visus atspalvius, bet ne iš karto. Šiandien apie Relentlessly red atspalvį pašnekėsime plačiau.





Kolekcija:



Kaina: 20 EUR

Kur pirkti: PC Akropolis, PC Panorama, Vilnius

Įpakavimas:
















Spalva:






Rezultatas:









Mano nuomonė:


Noriu pradėti nuo atspalvio, ant rankos tai labiau raudonos spalvos lūpų dažai su rožinės spalvos pagrindu, ant lūpų išryškėja rožinis pigmentas ir spalva tampa labiau rožinė. Šnekant apie Matinius lūpų dažus iš MAc noriu pasakyti, kad parduotuvėje jie man pasirodė labai išdžiuvę ir sausi. Namuose padažius lūpas pagalvojau, fui, nu kas sugalvojo, kad MAC dažai sausina lūpas? Spalva pasidengia tobulai, nereikia nei pieštuko, nei lūpų pagrindo, tiesiog tobulas vaizdas be jokių didelių pastangų. Po valandos aš jau supratau, kad lūpų dažai susigėrė į lūpas, liko tik labai ryškus pigmentas, kuris labai sausina, dar po dviejų valandų - aš jau pripratau, pliusas - lūpų dažai buvo vietoje. Man spalva išsilaikė ant lūpų beveik 6 valandos, per tą laiką aš gėriau kavą du kartus, spalva kiek pabluko, tačiau liko vietoje. Namuose teko valyti su vandeniui atspariu makiažo valikliu skirtu tušams, nes paprastu  pieneliu nenusivalo. Ką aš noriu pasakyti, be abejo, MAC matiniai lūpų dažai turi savo pliusus ir minusus:

Pliusai:
graži spalva,
lengva dažyti (nereikia pieštuko)
ilgai išlieka
nedažo dantų

Minusai
kaina
sausina lūpas
sunku nuvalyti

Manau šitoje vietoje kiekvienas iš skaitytojų jau apsisprendė, nori ar nenori, o man, nežiūrint į minusus, patiko. Man dideliu pliusu tapo spalva ir tai, kad lūpdažis labai ilgai išsilieka ir nedažo dantų.






SHARE:

1 komentaras

  1. Anonimiškas2015-10-06 10:24

    Positions work but women actually seemed to bring up more than them interview another screen and I think it really baffles women is premature ejaculation and you know it's Vigoraflo like for gives deals for women because I’m black and white selfish like control that urged you just let it go rename moment here you know I’m so there's this course of light curious.

    http://www.x4facts.com/vigoraflo/

    AtsakytiPanaikinti

Blogger Template Created by pipdig