2015 m. spalio 27 d., antradienis

MIXA Dvifazis akių makiažo valiklis



Aš su savimi į kelionę pasiėmiau kelis naujus produktus, nes planavau parašyti atsiliepimus. Nuotraukų namuose padaryti nespėjau, tačiau bandysime viešbučių sąlygomis, kol internetas geras, bandau parašyti atsiliepimą apie MIXA akių makiažo valiklį.





Gamintojo aprašymas:





Apie MIXA ir jautrią odą:

Jautrios odos priežiūros ekspertės MIXA vykdomų tyrimų tikslas – pasiūlyti veiksmingą ir pažangų būdą rūpintis tokia oda su kuo mažesne sudirginimo ir šalutinio poveikio rizika. Ši didesnės odos tolerancijos filosofija grindžiama tvirtais įsipareigojimais ir ryžtingais sprendimais. Jokių dirginančių ar nebūtinų veikliųjų medžiagų.

Štai kodėl
1. Mixa veikliosios medžiagos yra švelnios odai ir pasirinktos dėl savo veiksmingo, moksliniais tyrimais įrodyto poveikio atkurti, nuraminti, glotninti ir dailinti odą.  
2. Mixa priežiūros priemonėse naudojamo glicerino kiekis atitinka odos poreikius.
3. Mixa priežiūros priemonės sukurtos remiantis jautrios odos reikalavimus atitinkančiais įsipareigojimais.


MIXA Dvifazis akių makiažo valiklis

Tinka jautriai akių ir akių vokų odai, tobulai nuvalo net ir vandeniui atsparų makiažą.
Makiažo valiklį, ištirpinantį ir nuvalantį makiažą netrinant odos, sudaro dvi vizualiai matomos aliejaus ir vandens pagrindo fazės.
Praturtintas kosmetiniais aliejais ir raminamosiomis savybėmis pasižyminčiu rožių ekstraktu.

Įpakavimas:







Mano nuomonė:

Ir vėl apie MIXA, paskutiniu metu, bloggeres tik ir rašo apie šią kompaniją, tačiau man pasisekė, aš galėjau išsirinkti norimas priemones testavimui. Aš nemėgstu micelinio vandens, oi, ne taip, mano oda nemėgsta micelinio vandens, reaguoja sudirginimu, spuogais ir inkštirais, todėl mano pasirinkimas buvo: valomasis pienelis ir dvifazis akių makiažo valiklis. Nešiojant kontaktinius lęšius mano akys sujautrėjo, o pasirenkant vandeniui atsparų blakstienų tušą, tenka trinti, valyti ir dar kartą valyti akis vakarais. Jau naudoju antrą L'oreal akių makiažo valiklio buteliuką, tačiau buvo labai smalsu ir įdomu palyginti. Abi priemonės mass market, abi priemones vienodos kainų kategorijos, net man atrodo sudėtis beveik tokia pati (gali skirtis ingridienų % kiekis), abi priemonės skirtos vandeniui atsparaus makiažo valymui, tačiau MIXA skirta jautriai odai.
Ką aš noriu pasakyti, buteliukas labai patogus, tačiau užsidaro ir atsidaro labai sunkiai. Priemonė neturi kvapo, palyginus su L'oreal nėra tokia riebi, riebaus sluoksnio ant akių nepalieka, akių nedirgina, labai gerai nuvalo vandeniui atsparų makiažą, sudėtyje rožių ekstraktas (tikriausiai nuo šito reikėjo ir pradėti). Ką noriu pasakyti: jeigu jūsų akis labai jautrios, rekomenduoju nenaudoti vandeniui atsparių blakstienų tušų, jos sukelia alerginę reakciją, nei vienas akių makiažo valiklis šitoje situacijoje nepadės. Ar aš nusipirksiu šią priemonę dar? Taip, tačiau negreitai, MIXA akių makiažo valiklis naudojasi labai taupiai, tikriausiai du kartus taupiau, nei mano mėgstamas L'oreal. rekomenduoju išbandyti naujieną.



SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig