2016 m. sausio 28 d., ketvirtadienis

Lush Old father time muilas


Kartais man pasitaiko labai darbingų dienų, kai yra nuotaika, pagauni įkvėpimą ir gali parašyti labai daug įrašų bloge. Dažniausiai taip būna pirmadieniais, tai planavimo diena, kai reikia ir nuotraukas padaryti ir naujienas suskirstyti. Šiandien ketvirtadienis, už lango bjaurus oras, net nesinori niekur eiti, todėl aš atsidaviau blogui. Padariau be galo daug nuotraukų, savaitgalį galėsiu kiek pailsėti. Nors patys žinote, visai užmiršau, kad mėnesio pabaiga, todėl reikės dar papildomai apgalvoti pasibaigusių ir geriausių kosmetikos priemonių įrašus. O kol kas noriu jums papasakoti apie muilą. Atrodo muilas, tiesiog muilas, kas gali būti įdomaus. Juk dažniausiai mūsų vonios lentynas užkariauja skystieji muilai, kurios naudoti paprasta ir lengva. Garbės žodžio, aš dviem rankom 'už' paprastumą, tačiau Lush Old Father  Time muilas turi nepakartojamą kvapą, aš užmiršau apie patogumą ir lengvą naudojimą, mane pakerėjo kvapas.








Sudėtis: 
Fresh Sage and Thyme Infusion (Salvia Officinalis; Thymus Vulgaris) ,  Glycerine ,  Rapeseed Oil; Coconut Oil (Brassica napus; Cocos nucifera) ,  Sorbitol ,  Water (Aqua) ,  Fragrance ,  Sodium Lauryl Sulfate ,  Red Currants (Ribes rubrum) ,  Myrrh Resinoid (Commiphora myrrha) Opoponax Oil ,  Rosewood Oil (Aniba rosaeodora) Tuberose Absolute (Polianthes Tuberosa) ,  Sodium Chloride ,  EDTA ,  Tetrasodium Editronate ,  Sodium Hydroxide ,  *Benzyl Benzoate ,  Hydroxycitronellal *Linalool ,  Radiant Gold Lustre; Gold Glimmer Lustre; Glacier Blue Lustre; Yoshi Yellow Lustre; Ollie Orange Lustre; Rosie Red Lustre and Snowflake Lustre (Potassium Aluminium Silicate, Titanium Dioxide, Iron Oxides, Synthetic Fluorphlogopite, Silica, Blue 1, Yellow ,  Red 4 ,  Red 33 .*Occurs naturally in essential oils

Kaina: su nuolaida  2,82  EUR, mano gabaliukas 153 gr. -  4,35 EUR

Kur pirkti: PC Panorama, parduotuvė Lush

Muilas:







Mano nuomonė:

Su Lush viskas labai paprasta, reikia pradėti nuo mėgstamo kvapo paieškos, tada produktas ar kosmetikos priemonė tikrai patiks. Aš jau išbandžiau labai daug Lush produktų, dažniausiai viskas patinka, nes aš jau parduotuvėje moku atsirinkti. Užeini į parduotuvę ir pasimeti, mano mintyse sukasi tik viena mintis "kaip aš viskuo noriu"(tobulas Patricijos išsireiškimas.) Būtent taip jaučiuosi ir aš. Prisipažinsiu, aš esu nuolaidų auka, nieko čia nepadarysi, jau supirkau labai daug Lush produktų iš Kalėdinės kolekcijos. Kas, jeigu ne ištikimas Lush gerbėjas gali gruodžio 31 važiuoti į Lush parduotuvę dušo želės? Aš irgi galvojau kad niekas, bet patikėkite, žmonių ten buvo daug. 
Kaip aš jau sakiau, dažniausiai į muilus žiūriu paskutinėje eilėje, tačiau šitas turi tokį nepaprastą kvapą, kad neįmanoma atsispirti. Man patinka neeiliniai kvapai, šitas - prieskoninių žolelių, medienos su šalavijų ekstraktu, čiobreliais ir raudonais serbentais. Sakyčiau labiau vyriškas, prabangus ir stiprus. Man ant tiek patinka šitas kvapas, kad aš jau plaunu ne tik rankas, bet kartais nuo karto ir kūną. Taip, kūną gali kiek pasausinti, todėl po reikia naudoti kremą arba kūno balzamą. dar vienas naudojimo būdas: aš papjausčiau mažą muilo gabaliuką smulkiai, tai mano vonios oro gaiviklis, ne vienas eterinis nesusilygins su juo. Pasakiškai kvepia, rekomenduoju.
Ką aš noriu pasakyti apibendrinant, tik tai, kad vakar vėl buvau Lush. produktų su nuolaida dar yra, dar nusipirkau veido valymo pienelį Lush 9 to 5 (su nuolaida) ir mano mėgstamą Lush Magnaminty veido kaukę.







SHARE:

1 komentaras

  1. Anonimiškas2016-01-30 12:46

    actually over the time we’ve been working with them from a small town with not much industry there’s now an entire sheaf butter Expert Lift IQ industry cluster around basically being driven by the initiative the body shop talk the global she alive estimates that around 16 million people nice defend women directly or indirectly .

    http://renovocremefacts.com/expert-lift-iq/

    AtsakytiPanaikinti

Blogger Template Created by pipdig